אבי גבאי ניצח את עמיר פרץ ונבחר ליו"ר מפלגת העבודה

    איתי גדסי 2 Comment on אבי גבאי ניצח את עמיר פרץ ונבחר ליו"ר מפלגת העבודה

    אבי גבאי ניצח את עמיר פרץ בפריימריז לראשות מפלגת העבודה ונבחר ליו"ר המפלגה • לאבי גבאי הצביעו – 16.080 קולות – לעמיר פרץ הצביעו – 14.734 קולות • סה"כ הצביעו 30,912 מתוך 52,505 בעלי זכות הבחירה • הרצוג: הבהרתי לו כי אתייצב לצידו לסייע לו בכל דרך לחיזוקה של מפלגת העבודה והחלפת השלטון

    פעילי "המחנה הציוני" | אילוסטרציה
    12:47
    02.05.24
    אתר קול חי No Comments on היסטוריה: טראמפ חוזר בו מפתרון שתי המדינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לפני זמן קצר הוכרזו תוצאות הבחירות לראשות מפלגת העבודה. אבי גבאי, השר לשעבר, נבחר לראשות מפלגת העבודה. גבאי גבר על יריבו עמיר פרץ לאחר שהשניים עלו לסיבוב השני.

    יו"ר ועדת הבחירות של מפלגת העבודה, השופט בדימוס יעקב שמעוני, הודיע כי בבחירות לתפקיד יו"ר מפלגת העבודה ומועמדה לראשות הממשלה שהתקיימו היום, 10 ביולי 2017, זכה השר לשעבר אבי גבאי.

    תוצאות הבחירות: בעלי זכות בחירה  – 52505. סה"כ הצביעו 30916 קולות 58.8%.

    אבי גבאי 16,080 קולות שהם  52%. עמיר פרץ 14,734 קולות שהם  47%.

    מדובר בקרב צמוד ולא פשוט, מול מערכת ומנגנון משומנים של עמיר פרץ, אשר נתמך על ידי ההסתדרות, ועל ידי יו"ר המפלגה היוצא בוז'י הרצוג וחברים נוספים.

    ראש האופוזיציה ויו"ר המחנה הציוני ומפלגת העבודה היוצא, יצחק (בוז'י) הרצוג: "שוחחתי כעת עם אבי גבאי ובירכתי אותו על ניצחונו המרשים בפריימריז לראשות מפלגת העבודה. הבהרתי לו כי אתייצב לצידו לסייע לו בכל דרך לחיזוקה של מפלגת העבודה והחלפת השלטון. שיהיה בהצלחה!

    ח"כ שלי יחימוביץ: "בחירתו של אבי גבאי היא הישג מדהים ומרגש המעיד יותר מכל על כך שמפלגת העבודה היא מפלגה חפצת חיים, חכמה ודמוקרטית שיכולה לשמש דוגמא ומופת למערכת הפוליטית בישראל. זכינו ביו"ר מפלגה נקי כפיים, אמיץ ויוצא דופן בכישוריו, ומחר נקום לבוקר של תקווה".

    ח"כ ציפי לבני: מברכת את בחירתו של אבי גבאי ליו"ר מפלגת העבודה ומאחלת הצלחה מעומק הלב. כפי שהקמת המחנה הציוני על ידי כיו"ר התנועה ועל ידי הרצוג כיו"ר העבודה היא זו שיצרה את התקווה הגדולה וההישג המשותף בבחירות הקודמות – המשימה המשותפת שלפנינו כעת היא ליצור תקווה מחודשת ואמיתית להחלפת את השלטון ולהציע לדרך אחרת, טובה יותר לישראל ולאזרחיה.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      איפה התגובות שכתבנו ????????????????????????????????????????????